تماس بگیرید: 09194963734 ایمیل ما: virgooladv@gmail.com
ما را دنبال کنید

انتشار شماره جدید مجله کتاب پرگار

اگرچه امروزه توسعه رسانه‌های دیجیتال، شدت گرفته است اما نشریات مکتوب همچنان در شمار محبوب‌ترین‌ها قرار دارند. بسیاری هنوز ترجیح می دهند نسخه‌های چاپی را در دست داشته و ورق بزنند، در نتیجه نشریات مکتوب در شمار اولین پیشنهادها برای انتشار مستمر محتوا به ویژه با کاربردهای ترویجی و اطلاع‌رسانی است. آژانس روابط عمومی ویرگول نیز با داشتن تیم با تجربه و با سابقه روزنامه نگاری در این راه گام بر داشته است.

مجله کتاب فرهنگی اجتماعی پرگار سال هاست که در دنیای مطبوعات یزد فعالیت می­کند. این هفته نامه تا مدت ها به صورت نامرتب منتشر می­شد اما آژانس روابط عمومی ویرگول به عنوان مجری انتشار این مجله با به کارگیری نیروهای زبده و هیات تحریریه قوی، این مجله را به صورت دو هفته نامه مجله ای و منظم منتشر می کند. این نشریه علاوه بر نسخه چاپی به صورت آنلاین در سایت جار و سایت پرگار نیز منتشر می شود. جدید ترین شماره این مجله با پرونده ای درباره سینما فرهنگ یزد سینمای نوستالژیک شهر، در هفته دوم آبان 1400 منتشر شد.

شما هم می‌توانید صفرتا صد انتشار نشریات محلی و داخلی و خبرنامه‌ها و حتی کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی از انتخاب نام تا انتشار، شامل ایده‌پردازی، تولید محتوای متنی، تولید تصاویر، صفحه‌آرایی، چاپ و مدیریت توزیع را به ویرگول بسپارید.

تاکنون در این مطلب دیدگاهی ارسال نشده است!