تماس بگیرید: 09194963734 ایمیل ما: virgooladv@gmail.com
ما را دنبال کنید

به روز رسانی نسخه جدید سایت سینار

 

نمای صفحه اصلی سایت شرکت سینار

آژانس روابط عمومی ویرگول آماده ارائه خدمات به مشتریان خود برای طراحی سایت اختصاصی با توجه به استانداردهای به روز گوگل همراه با بهینه سازی، تولید محتوای متنی و تصویری همچنین برنامه ریزی برای به روز کردن سایت و جذب مخاطب است.

سایت جدید شرکت تعاونی فرآورده های میوه ای و آبمیوه پیشگامان(سینار) توسط آژانس روابط عمومی ویرگول به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی و به روز شده است. شرکت سینار با توجه به گسترش فعالیت های خود به خصوص در خارج از مرزها نیاز به یک سایت جامع و کامل دوزبانه داشت. تیم طراحی ویرگول، سایتی با قابلیت های فراوان و دسترسی آسان برای شرکت طراحی کرد و سپس تیم تولید محتوای آژانس روابط عمومی ویرگول بنا بر نظر مدیران شرکت، تولید محتوای سایت را به دو زبان فارسی و انگلیسی آغاز کردند. معرفی شرکت، محصولات، دستگاه ها، تولید اخبار و همچنین مقالات مرتبط به فعالیت های سینار از جمله مواردی بود که ویرگول برای این شرکت آماده و منتشر کرد.

شرکت سینار از مشتریان آژانس روابط عمومی ویرگول است که تولید محتوای سایت را به این آژانس واگذار کرده است. تولید محتوا، طراحی سایت، خدمات اطلاع رسانی و رسانه از جمله خدمات آژانس روابط عمومی ویرگول است که شرکت سینار را در این زمینه ها همراهی می­کند.

تاکنون در این مطلب دیدگاهی ارسال نشده است!